BOOKING
NUMBER OF GUESTS

Self-service hotels in few words

Self-service technologies, once seen as a novelty – or worse, a way to cut costs – have become a desirable option. Mainly because of the freedom to use the room and the lower price, which results from the lack of staff involvement. According to industry research on guest expectations, security and new technologies are the most desirable in facilities. Self-service hotels, which have been present on the Polish market for over a decade, respond to the latter. They guarantee complete independence of hotel guests and speed up service.

Na czym dokładnie polega samoobsługa hotelowa?

Przez stronę internetową gość rezerwuje i opłaca pobyt, otrzymuje jednorazowy kod PIN, który służy do otarcia drzwi hotelu i do wynajętego pokoju. Co najważniejsze, klient hotelu może przyjechać o dowolnej porze dnia w nocy. Goście otrzymują drogą elektroniczną wszystkie wskazówki dotyczące dostępu i pobytu w obiekcie. Większa podaż takich ofert pokazuje, że klienci chętnie wybierają kierunek.

Szczegółowe elementy działania hoteli samoobsługowych

  1. Rezerwacja online – gość, samodzielnie wybiera i rezerwuje pokój hotelowy.
  2. Chatboty internetowe – hotelowe chatboty pracujący 24 godziny 7 dni w tygodniu przez okrągły rok odpowiadają na wszystkie pytania i pomagają w procesie rezerwacji online.
  3. Kioski samoobsługowe – dają gościom możliwość ominięcia etapu oczekiwania na obsługę w recepcji po wejściu do hotelu i dają możliwość szybszego dotarcia do pokoju. Oprócz automatycznego zameldowania, kioski te pomagają również w natychmiastowym zamawianiu jedzenia i napojów w barach i restauracjach na miejscu.
  4. Mobilne zameldowanie i zamawianie- całość obsługi gości odbywa się za pośrednictwem aplikacji. Pobierając aplikację, gość może się zameldować, wejść do swojego pokoju (za pomocą kodu w aplikacji lub technologii zbliżeniowej NFC) i zamówić wszystko, od drinka w barze po świeży komplet ręczników.

Jakie są zalety hotelowej technologii samoobsługowej?

Decydowanie technologia samoobsługi przynosi hotelom, które ją wdrażają, wiele korzyści, w tym:

  1. Efektywność

Technologia przetwarza informacje szybciej i dokładniej niż nawet najlepsi pracownicy hotelu. Wdrażając technologię samoobsługi, można oczekiwać większej produktywności przy mniejszej liczbie błędów.

  • Wygoda

Gdy gość przyjedzie, może od razu się zameldować. Gdy chce zamówić drinka, może odblokować telefon i zrobić to w kilka sekund. Bez czekania w kolejce lub oczekiwania — technologia samoobsługi maksymalizuje wygodę gości.

  • Przejrzystość

Techniki samoobsługowe minimalizują możliwość nieporozumień. Wszystkie wiadomości są starannie przygotowane i przekazywane we właściwym czasie. Co więcej, wiadomości mogą być tłumaczone na preferowany przez gościa język w czasie rzeczywistym!

  • Oszczędności

Hotele samoobsługowe pozwalają unikać marnowania cennego czasu pracowników na proste, nudne i pracochłonne zadania. Pracę tą wykonuje technologia. Dodatkowo zadanie wykonuje się mniejszym kosztem, oszczędzając wydatki na robociznę i zatrudnienie, a także unikając wydatków ponoszonych z powodu nieuniknionych błędów wynikających z pracy ręcznej.

  • Lepsze wrażenia gości

Dzięki systemowi samoobsługi, można zaoszczędzić nawet 35 minut na rezerwację, co zdecydowanie wpływa lepiej na odbiór hotelu przez gości. Miast tracić czas na procedury, klienci odpoczywają, korzystają z atrakcji oferowanych przez hotel, a to wpływa na ich zadowolenie i sprawia, że wracają chętniej.

Dla doświadczonego podróżnika sprawne i natychmiastowe zameldowanie i wymeldowanie jest główną atrakcją. Zastąpienie kluczy do drzwi rozwiązaniem samoobsługowym sprawia, że wszystko jest jeszcze łatwiejsze i szybsze dla gości

I tak właśnie działa nasz Eurohotel. Nasi goście po rezerwacji otrzymują kod do wejścia i do pokoju. Dzięki temu mają więcej czas na zwiedzanie okolicy!

EUROHOTEL Katowice