WSTĘP
Stowarzyszenie Rozwoju Usług Hotelowych wprowadza niniejszy Regulamin realizując postanowienia Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002r. Nr 144 poz. 1204 z zm.)
Rozdział 1
Postanowienia ogólne
Rozdział 2
Ogólne warunki świadczenia usług drogą elektroniczną.
Rozdział 3
Rodzaje i zakres świadczonych usług drogą elektroniczną
1. Usługodawca świadczy usługę drogą elektroniczną poprzez system rezerwacji na stronie internetowej www.eurohotelkatowice.pl
2. Rezerwacja miejsc noclegowycha. Rezerwacji w serwisie www.eurohotelkatowice.pl. dokonuje się poprzez wykonanie zaleconych przez automatyczny system rezerwacyjny czynności, wypełnienie formularza rezerwacyjnego oraz zlecenie wymaganej płatności.b. Rezerwację uważa się za dokonaną z chwilą dokonania przez rezerwującego płatności za pośrednictwem systemu płatności dotpay.c. Za skutki wynikłe z podania nieprawidłowych danych przez rezerwującego w formularzu, całkowitą odpowiedzialność ponosi rezerwujący.d. Ceny przedstawione w systemie podane są za pokój za 1 noc, obejmują podatek VAT.e. Jednostką płatniczą jest złoty (PLN).
3. Dokonywanie płatności i wystawienie fakturya. Płatności realizowane są bezpośrednio w trakcie procesu rezerwacji i są warunkiem jej potwierdzenia.. Taka dokonana rezerwacja uważana jest za gwarantowaną.b. Pośrednikiem w realizacji płatności jest firma dotpay. Akceptowane opcje płatności (rodzaje kart kredytowych i przelewy obsługiwane przez dotpay) są każdorazowo wyświetlane podczas dokonywania rezerwacji przez system.c. Hotel ma obowiązek wystawienia faktury VAT niezwłocznie po uzyskaniu wpłatyd. Dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej hotel ma obowiązek wystawienia faktury VAT wyłącznie „na żądanie”.e. Jeżeli nie wypełniono danych niezbędnych do wystawienia faktury, hotel uzna, iż rezerwacji dokonała osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej, która nie zażąda wystawienia faktury VAT.
4. Potwierdzenie rezerwacjia. System serwisu www.eurohotelkatowice.pl potwierdza rezerwację automatycznie po dokonaniu płatności – komunikat o potwierdzeniu jest generowany na ekranie komputera. Rezerwacja uważana jest za gwarantowaną.b. Dodatkowo system generuje automatycznie potwierdzenie e-mailem wysyłane na adres rezerwującego podany w formularzu.
Rozdział 4
Zakres odpowiedzialności operatora – hotelu
a. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do systemu rezerwacji z przyczyn niezależnych od hotelu.
b. Ze względów bezpieczeństwa oraz jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od hotelu, hotel ma prawo czasowo zawiesić dostęp do serwisu www.eurohotelkatowice.pl na okres konieczny do usunięcia zaistniałych zagrożeń lub nieprawidłowości.
c. W przypadku, jeśli klient w trakcie trwania usługi stwierdza wadliwe wykonywanie umowy (tzn. niezgodne z warunkami rezerwacji i opisem usługi/produktu zamieszczonym na stronach systemu www.eurohotekatowice.pl), powinien niezwłocznie zawiadomić o tym wykonawcę usługi.
Rozdział 5.
Warunki zmian i anulacji
Brak zapłaty za rezerwację automatycznie anulacje rezerwację.W przypadku anulowania bądź odwołania bezzwrotnej rezerwacji, Gość zostanie obciążony całkowitą ceną rezerwacji
Dokonanie skutecznej rezerwacji oraz wpłata opłaty rezerwacyjnej oznacza potwierdzenie akceptacji warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie przez osobę dokonującą rezerwacji.
W przypadku skrócenia pobytu wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
Rozdział 6
Tryb postępowania reklamacyjnego
1. Reklamacje mogą być składane z tytułu:a. Niedotrzymania z winy Usługodawcy określonego w umowie terminu rozpoczęcia świadczenia usług na rzecz Usługobiorcy,b. Nienależytego wykonania usług lub wadliwego ich rozliczenia.2. Reklamacja musi mieć formę pisemną pod rygorem nieważności.
3. Reklamację można wnieść w terminie 30 dni licząc od dnia, w którym usługa była wykonana lub miała być wykonana.
4. Reklamacja w sprawie niewykonania lub nienależytego wykonania usługi musi zawierać w szczególności jej przedmiot i okoliczności ją uzasadniające.
5. Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni, licząc od dnia jej wniesienia. Jeśli reklamacja w tym czasie nie może zostać rozpatrzona, Usługodawca w tym terminie powiadamia reklamującego na piśmie o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji.
6. W przypadku naruszenia warunków postępowania reklamacji, reklamacja może nie zostać uznana.
7. Reklamację należy przesłać na adres mailowy recepcja@eurohotelkatowice.pl
Rozdział 7
Postanowienia przejściowe i końcowe
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego (Dz. U. 1964r. nr 16, poz.93 z póź. zm.), Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002r. Nr 144 poz. 1204 z zm.) oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
2. Właściwym do rozstrzygania sporów wynikających z niniejszego Regulaminu jest Sąd powszechny, właściwy dla siedziby Usługodawcy.